DUNHILL, برند

عطر و ادکلن دانهیل/DUNHILL

عطر و ادکلن دانهیل/DUNHILL

 

برند عطر و ادکلن دانهیل | Dunhill اصالتا یک شرکت بریتانیایی است که متخصص در تولید و طراحی لباس های مردانه، کالاهای لوکس و اکسسوری است.آلفرد دانهیل متولد 1872 در انگلستان است. او در سال 1893 زمانی که تنها 21 سال سن داشت با به عهده گرفتن کسب و کار پدرش وارد عرصه کار شد و dunhill را تاسیس کرد.

در آن دوره اتومبیل ها از دستاورد های جدید بشر به حساب می آمدند و روز به روز در حال پیشرفت بودند، دانهیل از این فرصت استفاده کرد و مجموعه پدرش را به تولید لوازم لوکس جانبی برای خودرو ها سوق داد.

تولید سیگار، تنباکو، فندک و شرکت در صنعت لوله سازی، تولیدات چرمی و اکسسوری برای رانندگان از تولیدات او در سال 1910 می باشد.

در سال 1907 شرکت تولیدی توتون وتنباکو  را راه انداخته و در سال 1910 خط تولید لوله را راه اندازی کرد . اشتیاق این برند اروپایی باعث این مسئله شد تا به سمت طراحی لباس و لوازم تزئینی و در نهایت به سمت طراحی ادکلن روی بیاورد . از این رو شروع به طراحی و ساخت انواع کیف ، عینک ، وسایل چرمی ، لوازم التحریر و ساعت های مردانه کردو از سال 1934 وارد بازار عطر و ادکلن شده و اولین محصول این بر ند را با نام دانهیل روانه ی بازار کرد . این برند تا به امروز ۲۱ ادکلن با رایحه های مختلف تقدیم به هواداران خود نموده است.

اولین رایحه تولید شده در تاریخچه کاری او عطری مردانه به نام “Dunhill for Men” است و اولین رایحه مخصوص بانوان را نیز در سال 2001 با نام “Desire for a Woman” معرفی کرد. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 19 عدد عطر و ادکلن با برند آلفرد دانهیل وارد بازار نموده است.  . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است.

در سال 1945 ازدواج کرد و با گذشت زمان کوتاهی همسرش را از دست داد. آلفرد دانهیل مدتی پس از مرگ همسرش در سال 1959 از دنیا رفت.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *