AZZARO, برند

عطر و ادکلن آزارو/ AZZARO

عطر و ادکلن آزارو Azzaro یک برند فرانسوی است.این شرکت تا کنون بیش از 65 عدد عطر و ادکلن با برند Azzaro  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. شرکت Azzaro از سال 1968 شروع به کار نموده  و از سال 1975 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است.

 

عطر Azzaro توسط Loris Azzaro تاسیس گردید.

شرکت آزارو اولین رایحه زنانه اش را در سال 1975 به نام “Azzaro ” معرفی کرد و سپس نسخه مردانه و به روز تری از آن را به نام “Azzaro pour Homme” در سال 1978 ارائه داد.از سال 1968 لوریس آزارو با تولید کتهای سفارشی برای مهمانی های شبانه کار خود را آغاز و گام به دنیای مد و فشن گذاشت.

تا اینکه لوریس آزارو با یک سرمایه گذار آلمانی به نام Richard Wirlz که متخصص لوازم آرایش و بهداشتی بود آشنا شد.آنها کاملا باهم متفاوت بودند. یکی کاملا برون گرا و با ایده های هنرمندانه و طراحی های لباسهای پرزرق و برق و دیگری دارای تجربه شخصی در صنعت و مجهز به یک بیزینس پایدار. آنها مکمل هم بودند و شروع به سرمایه گذاریهای قابل توجهی کردند.

در سال 1978 بخش عطر و ادکلن را راه اندازی و اولین عطر مردانه خود را با نام Azzaro For Men تولید کردند. امروزه آزارو یکی از معتبر ترین برندهای عطر و ادکلن در سطح جهان شناخته می شود.

در سال 2003 لوريس آزارو در سن 70 سالگى در پاريس درگذشت و مدیریت هنرى اين مجموعه به “Vanessa Seward” واگذار شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *