ARAMIS, برند

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

 

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

 

عطر و ادکلن آرامیس یک شرکت آمریکایی است که بیشتر از 30 مدل عطر و ادکلن را روانه بازار کرده که اکثر آنها مردانه می باشد .شرکت آرامیس در سال 1964 توسط Estee Lauder معرفی شده و از سال 1990 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. سازنده این عطر معروف Bernard Chant می باشد.

آرامیس برند پیشگام در صنعت عطر و تولید لباسهایی مخصوص داماد بوده و به مردانی اختصاص داده شده است که برای سنت و کارهای کلاسیک، قدر و ارزش قائل هستند و همین امر باعث می شود که همیشه این عطر ماندگار باشد.

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

ادکلن های این شرکت ترکیباتی است که از نت های چوبی و تیز ساخته شده اند و بسیار قدرتمند هستند. آرامیس یکی از معدود عطرهایی است که در آن می توان نت چرم فشرده معروف را به آسانی تشخیص داد.

 محصولafter shave از محصولات پر طرفدار این برند بوده و تا به امروز نیز محبوبیت خود را از دست نداده است.همچنین از دیگر محصولات پر طرفدار این برند می توان به عطر، شامپو، ادو تویلت و شامپو بدن اشاره کرد.

نام این برند از نام یکی از شخصیت های رمان معروف الکساندر دوما “سه تنفگدار” گرفته شده است. رایحه آرامیس ترکیبی از نوت چوب و تندی خاصی است که هرگز از مد نمی افتد. برای برخی مردان جا افتاده آرامیس اولین برندی است که استفاده نموده اند.

 عطر آرامیس هردوی عطرهای زنانه و مردانه را بعنوان شرکت مادر برای برند تامی هیلفیگر نیز تولید می نماید. آرامیس اولین عطر زنانه اش را در سال 1990 و اولین عطر مردانه اش را در سال 1994 روانه بازار کرد.

Aramis یکی از موفق ترین تولید کنندگان عطرهای مردانه است چرا که در تولید رایحه عطرهای مردانه همواره پیشگام و نو آور بوده و با ترکیبات خاص خود آن را به یک رایحه منحصر به فرد تبدیل کرده است.

این برند در آمریکا بسیار محبوب است ، یعنی جایی که عطرهایی با پرسوناژ قوی تر ترجیح داده می شوند. نت های آغازین معمولا برگرفته از تم بویایی سبزه و طبیعت و تازگی هستند و با دارچین ادویه دار شده اند. عصاره و پایه ی این عطر چوبی و تامین شده از پلارگونیوم است که دارای رایحه ای معطر و تند است. و غالبا این عطر با یک نت چرمی بسیار قوی به پایان می رسد.

جهان عطر و ادکلن‌ها، جهانی پیچیده است. این پیچیدگی نه تنها برای کسانی که به دنبال خریدن یک عطر خوب هستند، دردسر ایجاد می‌کند، بلکه باعث ایجاد دشواری برای تولیدکنندگان عطرها و ادکلن‌های جهان نیز شده است.

افرادی که به دنبال خرید عطر و ادکلن خوشبو هستند، به خاطر تنوع مدل‌ها و پیچیدگی رایحه‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. کمپانی‌های تولید و طراحی عطر و ادکلن نیز، به خاطر پیچیدگی‌های موجود، مجبور به صرف هزینه‌های زیادی هستند، تا بهترین طراحی خود را ارائه دهند.

در دنیای وسیع عطر و ادکلن‌ها، شاید تعریف خوب از یک عطر مشخص توسط یک کارشناس، به مذاق افراد زیادی خوش نیاید و شاید حتی آن عطری که خوب تعریف شده است، از نظر شما یک عطر ناخوشایند و سردردآور به حساب بیاید.

بنابراین نمی‌توان به طور جزئی و دقیق، درباره خوب و بد عطرها نظری ابراز کرد. دنیای عطر و ادکلن‌ها، دنیایی ناهموار است و تصمیم‌گیری درباره خوب و بد عطرها، کاملا بستگی به روحیات، شخصیت و خلق و خوی افراد مختلف دارد

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

عطر و ادکلن آرامیس/ ARAMIS

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *